onsdag 19 december 2012

Julmys

Idag efter jag tränat på gymmet vart jag in en sväng på Bo Ohlsson för att köpa julpynt till min första alldeles egna julgran! Ljusslinga, glitter, julkulor och en spira fick följa med hem, lika så en ny huvudkudde. Min andra har förlorat formen totalt.

Ska gå hem till mamma en liten sväng och hämta min katt och eventuell post, sedan ska jag fixa lite julpyssel. Apelsiner med nejlikor bla. Också ska jag se på min favoritjul-film, Polarexpressen.

Föressten så hatar jag alla dessa envisa idioter som promt ska ta med sig stora kundvagnen in i de hyfsat smala gångarna bland alla julporslinsgrejer på "boan". Lämna vagnen/korgen utanför gången och ta med dig de saker du eventuellt ska köpa ut!

Och jag tror att mitt internet äntligen är tillbaka! *Ta i trä*

iPhone 4 + Instagram + Deluxe FX
© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar