måndag 17 december 2012

Blah

Jag saknar mitt internet!!!!!
Det har sedan i fredags inte fungerat mer än högst tio minuter per dag och det är oehört frustrerande!

De flesta gånger vill den ansluta till utländskt nätverk, men det vill inte jag att de ska göra, det blir ju apdyrt!

Just nu tjyvar jag på mammas internet, precis som jag gjorde några timmar igår så jag kunde se på nya avsnittet av Vampire Diaries. Nu är världens snyggaste vampyrer på hiatus (julpaus) i FEM JÄVLA VECKOR (!!!!) och jag kommer att få såna grymma abstinensbesvär så de finns inte! Fast funkar inte mitt internet hade jag ändå inte kunnat se de...


Vi får väl se när jag bloggar nästa gång! Jag ska i alla fall ringa till Telesnor snart så förhoppningsvis fungerar skiten snart igen! Men först ska gå och hjälpa mormor.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar