torsdag 13 december 2012

Långledigt

Jag har varit ledig en hel vecka nu. Ganska ofrivilligt dock. Det har inte varit så mycket att göra att jag har behövts på jobbet, och det är ju självklart segt. Men samtidigt har det varit skönt att "bara vara".
Jag vet inte riktigt när jag senast var ledig såhär många dagar på raken, det kan ha varit när jag hade jullov andra året på Hålland, dvs 2010-2011, vilket är två år sedan! Helt sjukt. Jag klagar ju absolut inte, men det är sjukt ändån :-P

Imorgon ska jag i alla fall jobba, både på Gästis och på SPA:t. Lördag och söndag ska jag också jobba på Gästis. I nästa vecka blir det bara en dag som det ser ut just nu (torsdag) och efter det ännu en vecka ledigt.

Jag har i alla fall äntligen fixat en ny header. Jag vet inte riktigt om jag gillar den, men det får vara så just nu.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar