måndag 5 september 2011

Nuså!

Nu har jag äntligen lyckats skapa en header som jag är hyffsat nöjd med, de jag gjort de senaste veckorna har varit katastrof! Men det kan ju ha med att göra att den förra headern är så galet jävla snygg och att jag haft noll jävla inspiration sedan jag kom hem från jamboreen. Men nuså! Får väl se hur länge jag är nöjd med den, men den får duga sålänge!

Bilderna i headern är ifrån lite blandade platser och tillfällen. Den stora bilden är ifrån Jämtland, vägen mellan Undersåker och Vålådalen julen 2009, ifrån vänster är ifrån invigningen på jamboreen nu i somras, nästa ifrån FoF 09/10:s paddling på Ånnsjön 2009, nästa ifrån på Simon, Adam och Mia är ifrån när de var och hälsade på på lägret och den sista är på världens sötaste kattunge som finns hemma hos pappa (här finns det en bättre bild på den!).

Snart kommer det också att komma upp en prislista här, för ja, man kan köpa bilder av mig! Skickade iväg min första sålda bild i förra veckan. Så håll utkik!

Vad tycker ni om nya headern och nya temat?

 Gamla headern....

Nya headern...

1 kommentar: