måndag 5 september 2011

En lista!

Namn: Johanna
Tatueringar: Inga ännu.
Längd: 171 cm typ.
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Ursprungligen brunt men färgat svart.
Motto: Simply Scouting
Vilket schampo använder du? Barnängens
Vad är du rädd för? Jag är nog egentligen inte riktigt rädd för något, men det finns ju saker jag tycker är obehagliga, typ sprindlar, ormar och harskankar.

Favorit…
Låt: En hel massa låtar, men Dogwash med Mustasch är absoluta favoriter all time high.
Sak att göra: Fotografera ofc. Umgås med mina vänner, klippa och klistra, gå på stranden och leta skatter, titta på film, leta fotoinspiration.
Sport: Skidåkning.
Kläder: T-shirts!
Film: Oj. Det finns så många bra! Men några jag gärna ser om och om och om och om och om (.....) igen är: Amelié från Montmartre, Narnia, Sagan om ringen-trilogin, Easy A, Stolthet och Fördom, Snakes on a plane.
Bil: Pappas
Serie: Ghost Whisperer är lätt bäst! Solsidan likaså. Heroes gillar jag också, men det ska man se på tillsammans med Adam, Mia och Martin! Flight 29 Down med.

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
Hm, ja.
Träffat någon från internet IRL? Vet inte riktigt, kan inte komma på någon.

Antal…
Gånger du varit kär?
Vet inte.
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning.
Tjejer du kysst? Ingen.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oj det kan jag inte räkna! Har varit med några gånger, mest skolrelaterat tjofräs. Elevrådet, någon pjäs och sådär. Jag har det mesta utklippt.

Senaste…
Personen du fick e-mail av? Marika.
Personen du fick brev av? Brev? Vad är det? :-P Förutom räkningar och sånt trams får man väl kanske ett och annat julkort med typ en förtryckt hälsning och en signatur på. Jag vill ha fler handskrivna brev!
Personen du fick sms av? Pia.
Saken du köpte? Pulversoppor, fast dom vart ju redan betalda :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar