fredag 17 februari 2012

Nu så!

Jag är ju typ universums sämsta bloggare, alla kategorier :-P

För trots att jag har närmare 2000 "bloggbara" bilder liggandes i en mapp, så orkar jag aldrig slänga upp dem här.
Det har ju förstås ganska mycket att göra med min extremt långsamma dator. Och att jag inte kan ladda upp bilder i Firefox, utan måste ladda upp dem via Explorer (jag HATAR Explorer!) och sedan skriva texten i Firefox.
Men mest är det väl för att jag jobbar ganska mycket för att vara någon utan heltidsjobb (ja, fram tills 1:a mars i alla fall, för då börjar jag jobba heltid!) och för att jag är lite lat. Hehe.

Men nu så, nu har jag tidsinställt ett helt gäng inlägg, närmare bestämt 13 stycken (det har bara tagit hela kvällen!), så att det kommer ett inlägg om dagen, i alla fall dom närmsta 13 dagarna! När dom är slut får jag sätta mig och tidsinställa några fler! :-)
Det lär säkert dyka upp några andra inlägg emellan också, men nu behöver jag inte känna den pressen att jag måste skriva inlägg bara för att det ska hända något.


Nu ska jag titta på film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar