söndag 1 januari 2012

Minnespaketet

2012´s första inlägg på denna blogg! Men inte det sista ;-)

Igår hämtade jag mitt jamboree-minnespaket på posten. 1.4 kg fantastiska minnen från en fantastisk jamboree satt som en smäck på årets sista dag.

I den 200-sidiga boken fanns det med tre bilder som jag tagit, en på ett helt uppslag, en på en sida och en på en halvsida. Så SJUKT nice! Helt galet att ha med sina bilder i en BOK! Och i slutet står mitt namn med i listan över alla fotografer. Som sagt, helt GALET roligt.

Här är några bilder på denna fantastiska bok! Tagna med iPhone 4 och redigerade i Instagram.


© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se

1 kommentar:

  1. Hej! är du oxå scout? :D vad roligt! brukar inte se så många fotande scouter :) jag fotar oxå :)

    SvaraRadera