torsdag 12 januari 2012

Årsresumé / Januari 2011

För resten av inläggen från 2011:s årsresumé, kolla under kategorin Årsresumé.

2011 började i Skåne, på jullov. Jag startade ett helt galet projekt, mitt "365 project", dvs. tanken var att jag skulle ta en bild varje dag, hela året (vilket jag förvånansvärt nog klarade!).

Innan jag tog ännu ett försenat tåg hem till Hålland fotograferade jag en massa, mest den vackra julgranen hemma i illstorp, hundarna och all snö.
Väl tillbaka i norr hände det en miljon grejer, precis som det ska göra på folkis! Det var promenader med fina människor, kock-kurs där vi stekte pannkakor till hela skolan och styckade hela laxar. Sushi-middag och middag med alla hårda, kalla och känslolösa Vikingar (internskämt) för att säga adjö till våra tre U-tjejer som for iväg på äventyr och ett misslyckat försök med att elda upp ett pepparkakshus.
Jag klippte luggen på mig själv, fotade fantastiska solupp- och nedgångar, njöt av snöstorm, la pussel med Adam, tog en massa fantastiska fotopromenader i snön och trivdes i mitt mysiga rum.

Jag påbörjade ännu ett helt galet projekt, nämligen att sticka en filt och jag hade även fotoutställning på biblioteket i Järpen, något som Hållands fantastiska bibliotikarie Kristina fixat åt mig :-)

© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se 

Fortsättning följer.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar