fredag 2 december 2011

Fortsättning följer...

December. Årets sista månad. Nu är det bara en liten månad kvar innan det blir 2012. 365 dagar har snart passerat och varje dag har jag fotograferat. 365 bilder.

Det har inte alltid varit speciellt roligt, mitt "lilla" projekt. Efter jamboreen i somras var jag extremt trött på min kamera och övervägde att avsluta projektet. Jag fotade med iPhonen i nästan två veckor innan jag bestämde mig för att fotograferings-depressionen minsann fick ta sig någonstans där solen inte sken.

Och nu när slutet närmar sig går jag i tankarna på någon slags fortsättning. Det lär inte bli en-bild-om-dagen grej, utan kanske fotografera efter ett speciellt tema i veckan eller ett tema när jag känner för det. Jag har funderat lite på 100 bilder på roliga djur. Lär inte bli överdrivet svårt då alla våra djur är lite knäppa :-P

Jag har ju en månad till på mig, så vi får väl se vad det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar