torsdag 3 november 2011

Jag blir knäpp!

Här sitter jag på flera veckors 365-bilder som jag ska ladda upp här, också FUNKAR DET INTE!!!!! Jag blir knäpp.

I flera dagar har jag försökt, men det går inte. Jag fattar inte vad som är fel. Det går liksom inte att trycka på knappen så man kommer till välj-filer-saken... Åhh, mupp-blogg!

Fast det kanske är tur att det inte fungerar just nu, för jag har inte så mycket tid att sitta och pilla med bloggen den närmsta veckan.
Jag är mitt uppe i en väldigt trevlig vecka då jag jobbar 12 dagar på raken. Idag är det tredje dagen, och ännu är jag inte överdrivet trött, inte mer än vanligt i alla fall, ska bli intressant att se hur jag mår i slutet på nästa vecka ^^

För att detta inte ska bli ett helt grått och tråkigt inlägg slänger jag in denna fina bilden som jag kommer åt ifrån arkivet, dvs. den är uppladdad förut. Mitt första bidrag till Fotosöndag, är fortfarande sjukt nöjd med denna :-)

1 kommentar: