torsdag 4 augusti 2011

WSJ Mid Event.

Hej hej hemskt mycket hej!

Nu har jag varit på Rinkabyfältet i tolv dagar om jag inte minns helt fel. Det är bara tack vare min dagbok som jag kommer ihåg vilken dag i ordningen det är, men den orkar jag inte ta fram.

Idag har det varit Cultural Festival Day, alla som hållt i ett Camp in Camp har varit här på besök och det har varit matfestival, parad och sist en stor show på Main Stage. Timbuktu spelade och likaså gjorde Hoffmaestro & Chraa. Sjukt grymt vart det och jag har fyllt två och ett halvt minneskort med bilder (två på 8 gb var och ett på 4 gb). Just nu håller jag på att importera bilderna ifrån ett av minneskorten, det går lite långsamt, så det blir till att racer-redigera de bästa bilderna om en liten stund. Resten får vänta till imorgon.

Givetvis har jag det sjukt nice här, men jag är inte riktigt van vid att vara på läger så länge, så jag har varit redo att åka hem flera dagar redan. Men det är minsann fyra dagar kvar!

Jag har varit vaken sedan halv åtta imorse, och rännt rundor exakt hela dagen, så jag är helt gaaaalet trött nu! Som tur är så har jag det sena skiftet imorgon, men jag vet inte hur mycket jobb det blir med det för vi i foto teamet ska åka till Åhus.

Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar