måndag 1 augusti 2011

V.I.P - Very Important Person

Alla som är deltagare eller på något sätt involverade i jamboreen måste ha ett nyckelband runt halsen med några kort i och en jamboreescarf som visar att man får vara på området. Korten visar vad man heter, och ett av dem går att betala med, det andra är ett kort man kan lämna som pant om man vill ladda sin mobil, låna spel eller liknande. Scarfen visar vad man pysslar med här, Planning team, IST, avdelningledare och deltagare har olika färger på scarfens kant.

Just nu springer jag alltså runt med en scarf med grön kant (en sån scarf har alla IST. IST står för International Service Team) och hela fyra kort i mitt nyckelband. Jag har mitt ID-kort, mitt multi-purpose token (pant-kort), det officiella Camp media-kortet och ett rött kort som det står "Official photographer" på. Om jag får fler kort så ser jag snart ut som en julgran :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar