onsdag 17 augusti 2011

Tomt.

Jag är väldigt medveten om att det ekar väldigt tomt här just nu.

Inspirationen är onormalt låg för tillfället - jag har knappt rört kameran sedan jag kom hem ifrån lägret för en och en halv vecka sedan! Det är helt galet. De första dagarna tog jag mina 365-bilder, men sedan har det helt dött ut. Jag har tagit dem med min nya, fina iPhone istället (som jag fick när jag förlängde mitt abbonemang i förra veckan), så jag ligger inte några dagar fel med projektet, men det tar liksom emot att fota. Antar att det faktum att jag sprang runt med kameran överallt hela tiden på lägret i två veckor spelar stor roll i detta fallet. Hoppas att inspirationen kommer tillbaka snart, för det här är tråkigt!

Så länge det är dött här finns jag på instagram, som är en app på iPhone, johannasfotografier heter jag där (såklart), så kika där om ni har iPhone. De bilderna jag fotar med den appen hamnar automatiskt på Flickr när jag publicerar på instagram, så har ni inte iPhone så kolla Flickr :-)

Nog med deppigheter. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar