lördag 9 juli 2011

WOW!

Inatt när jag skulle sova så slötittade/halvsov jag till en film och när jag skulle stänga av den vid midnatt så hade någon från Sjöröd lagt ut en bild på facebook på Sjöröds fan-sida. Det vart en print-screen ifrån WSJ:s (World Scout Jamboree) hemsida - MED MIN BILD!

En av mina bästa bilder någonsin ligger på WSJ:s hemsida, och det är ingen liten bild heller! WAOWAOWOAOWOAOWOAOWOAOW.

Nu på morgonen när jag vaknade kändes det som om jag drömt det, haha! Men det hade jag inte för där på förstasidan ligger den!

Här är en print-screen på den fina hemsidan med den underbara bilden:
Vill du titta på det själv innan den försvinner igen gå in på www.wsj.se

Anledningen till det tidiga och flummiga inlägget är att jag är jäkligt trött för jag gått upp tidigt då jag börjar jobba om en timme, så nu ska jag gå och äta lite fil och jordgubbar. Puss från den överlycklige fotografen! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar