måndag 18 juli 2011

Kul!

Om exakt en vecka har jag bosatt mig på Rinkabyfältet. Bara sju dagar kvar! :-)

Ja, på måndag åker jag dit, på tisdag kommer deltagarna ifrån Norden om jag inte har helt fel för mig och på onsdag kommer alla internationella deltagare. Jag tror att de huvudsakligen kommer att anlända via Köpenhamns flygplats och när de gör det kommer jag att vara där och fotografera dem!
Vi är ett gäng ifrån media-sektionen som ska dit, fota, filma och intervjua. Vi ska bli eskorterade av säkerhetsvakter och hela köret! Det ska bli ruskigt kul!

En förhoppningsvis bra och rolig start på två fantastiska veckor! :-)

Förlåt för att jag tjatar om detta läger hela tiden, men jag ser så sjukt mycket fram emot det att jag inte kan låta bli att prata om det, skriva om det, tänka på det 24/7.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar