tisdag 5 juli 2011

Fin födelsedag!

Min födelsedag igår vart fin. Fick inte den traditionella frukosten på sängen, men det hade jag knappast räknat med eftersom min väckarklocka ringde 05.45 ;-)
Mamma vart uppe en sväng när jag åt frukost och jag fick ett par fina örhängen i form av fredsduvor. Sedan jobbade jag, Hanna sjöng en trevlig trudelutt för mig :-) Sov en stund när jag kom hem, skrämde Anders, tittade på en konstig film och pappa kom med fina blommor som nu luktar gott i hela lägenheten.

På kvällen lagade syster trerätters till mig, toast med smörstekta kantareller, pasta med spenat och valnötter och prinsesstårta ifrån Smulan. Tittade på film gjorde vi också (Letters to Juliet).
Väldigt mysigt!

En halv miljon grattis-hälsningar fick jag också skickade till mig på Facebook. Eller, kanske inte en halv miljon men 62 stycken i alla fall. Fina vänner har jag där ute och alla hälsningarna värmer långt in i hjärtat ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar