lördag 4 juni 2011

Home, sweet home.

Eller? Hålland är ju hemma för mig fortfarande, trots att jag numera är skriven på denna adressen. Det känns väldigt konstigt. Att aldrig mer komma tillbaka till den plats jag bott på i nästan två år.

Ja, i Brösarp är jag nu och typ alla mina saker är uppackade. Väldigt mycket står ute i förrådet, för här inne får de inte plats. Jag har i alla fall någorlunda koll på vart jag har mina saker, de jag behöver i alla fall.

Imorgon ska jag jobba för första gången denna sommaren, lär bli spännande. Halv sex ska jag gå upp, börjar en timme senare. Ska bli kul att komma tillbaka till Gästis! :-)
Så ska jag vara någorlunda pigg imorgon måste jag sova inom de närmsta tjugo minuterna. Godnatt!

Nikon D90 + AF Nikkor 18 - 55 mm.
f/8 | 1/80 s | ISO 100

© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se

1 kommentar: