onsdag 15 juni 2011

Exited!

I lördags vart vi på stranden, jag, syster och Anna och jag brände ryggen och armarna ganska mycket i solen. Natten till söndagen och natten till måndagen kunde jag knappt somna för det gjorde så ont om jag inte låg blickstilla (och det gör inte jag när jag ska somna). Natten till tisdagen kunde jag knappt somna för då var brännan påväg att gå över och det kliade något så in i norden överallt.
Och natten till onsdagen (idag) kunde jag knappt somna för jag låg och funderade på jamboreen och hur kul det ska bli att vara lägerfotograf.

Jag har längtat till detta lägret väldigt länge, ända sedan Jiingiijamborii 2007 som också var på Rinkabyfältet, så jag har ju sett fram emot det väldigt mycket. Och om det är möjligt ser jag fram emot det ÄNNU mer nu när vet att jag ska vara fotograf. Det ska bli så himla roligt! Det är svårt att beskriva, så jag skriver bara "Waaaah!!!!!".

Från Pirat 09
Nikon D90 + AF Nikkor 18-55 mm.
f/8 | 1/60 s | ISO 180
  
© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar