måndag 6 juni 2011

Birthday.

Om typ en månad fyller jag år. Inget speciellt med det tycker jag.
Jag tänkte bara berätta vad jag önskar mig. Det är bara en sak jag önskar mig, en sak jag verkligen behöver. Nämligen en ny kameraväska. Jag har en axelremsväska, men jag tycker inte om den. Jag har med mig kameran (nästan) överallt och jag brukar lägga ner annat också, så som plånbok och rekvisita, trots att den egentligen inte rymmer det. Jag skulle helst av allt vilja ha en ryggsäck med "innerväggar" som går att flytta om och som rymmer en del extra utöver kameran och dess tillbehör.

Jag skulle verkligen behöva en ny kameraväska innan scoutlägret i sommar, då jag måste ha med mig kameran överallt och även regnjacka och kanske något mer och det fungerar inte med den jag har nu. Så får jag inte en i födelsedagspresent måste jag köpa en själv innan lägret.

Här kommer några ryggsäckar som jag gillar (den tredje gillar jag mest).

Adventure Icebreaker Medium

 LowePro Flipside 300
Det är skitsmart att öppna ifrån ryggsidan, men den verkar inte rymma något extra tex. regnjacka.

LowePro Flipside 400 AW



Kata Ultra-Light Bumblebee UL-222

Tyvärr är denna alldeles för dyr, annars hade den varit perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar