tisdag 27 november 2012

Hej!

Ett litet Hej ifrån universums sämsta bloggare är kanske på sin plats! Hej! Jag lever!

Eh, ja, vad mer ska jag skriva? Jag är inte någon "bloggare" egentligen, men jag tycker likväl att det är kul ibland att skriva. Och lägga ut bilder. Jag ska försöka skärpa mig. Notera försöka.

Den senaste sex veckorna har jag farit och flängt över hela Skåne känns det som. Tomelilla, Simrishamn, Kristianstad är de städer jag besöker oftast. Tomelilla mest med tanke på att jag är där och tränar tre gånger i veckan numera. Så mycket har jag inte varit där sedan jag slutade på Kastanjeskolan 2005, haha :-P Och när jag inte far och flänger jobbar jag, eller är på scouter, eller stickcafé, så det är någonting som händer varje dag.
Men imorgon ska jag inte åka någonstans. Jag ska inte jobba, jag ska inte på scouterna eller stickcafé. Faktum är att jag bara ska vara hemma. Jag ska bara "vara". Jag har inte planerat något, utan gör det som faller mig in. Eller. Jag ska ju faktiskt till Gammelgård på LÄKO-möte. Eh. Så jag ska visst flänga ändån. Det blev nyss bestämt. Men det är faktiskt inte förrens på kvällen, så jag har hela dagen på mig att bara vara.

Och nej, jag ska inte åka till USA. Inte ännu. Pratade med CC i förra veckan och har dragit tillbaka min ansökan, för att göra en ny i april/maj och kanske komma iväg till nästa höst istället. Det känns som ett riktigt bra beslut. Och ja, jag ska ändra min header!

Nu ska jag sluta tjöta.
Jag ska försöka blogga frekvent fastän det inte blir några aupair-uppdateringar.
Tack och hej.

Nikon D90 + AF Nikkor 18-105 mm
f/4 | 1/50 s | ISO 640

© Johanna Mårtensson | www.johannasfotografier.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar